Atentie!!! 1 Octombrie 2017 vine cu modificari ale programului de lucru, si anume, ridicarea comenzilor de la sediul nostru se va face in intervalul orar 10:00-14:30 / 15:30-18:30. Comenzile primite prin intermediul Fan Courier/Cargus Courier vor trebui plasate pana in ora 17:30 pentru a putea fi procesate si expediate in aceeasi zi, iar comenzile pe Bucuresti pentru Service-uri GSM vor trebui plasate pana in ora 12:00 (prima tura), respectiv 14:30 (a doua tura). Va multumim pentru intelegere!

Termeni si conditii

COMANDA MINIMA ESTE 30 LEI.
Preturile contin tva.

GARANTIA SE OFERA NUMAI DACA SE PUNE LA DISPOZITIE DOVADA  MONTARII PRODUSUL RESPECTIV INTR-UN SERVICE GSM AUTORIZAT (bon fiscal sau factura fiscala) si CERTIFICAT ISO 9001 ( nu este necesar pentru incarcatoare , huse si hands-free-uri ) , iar pe factura sau bonul fiscal sa fie specificata operatiunea efectuata pentru produsul respectiv.

Produsele nu beneficiza de garantie in cazul in care se constata ca au fost deteriorate in urma montarii sau utilizarii incorecte


Oferim si montaj/schimbare/inlocuire contra cost pentru majoritatea componentelor.
Orice comanda procesata pe site-ul nostru si neridicata timp de 2 zile, fie de la sediul nostru sau curier rapid, se anuleaza in mod automat.

Grila discount: 
Pentru suma comenzi lunar intre 500 Lei - 1500 Lei se ofera 5% discount pentru luna urmatoare.
Pentru suma comenzi lunar intre 1501 Lei - 2500 Lei se ofera 7% discount pentru luna urmatoare.
Pentru suma comenzi lunar intre 2501 Lei - 14999 Lei se ofera 10% discount pentru luna urmatoare.

Peste 15000 Lei se ofera 15% discount pentru luna urmatoare.

Voucherele acordate sunt valabile numai pentru comenzile procesate online pe site-ul nostru si pentru conturile pentru care s-au acordat.

Pentru categoria Telefoane Mobile nu se ofera nici un fel de discount.
Pentru Categoria Scule Service nu se ofera nici un discount.
Pentru produsele deja existente la promotie sau oferta nu se mai aplica un alt discount.

Garantii - Toate Produsele comercializate de catre MagazinGsm.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
 
Service GSM – Agent economic care ca domeniul de activitate: Repararea echipamentelor de comunicatii 9512


Comenzile primite pana in ora 18:30 se proceseaza in aceeasi zi (valabil de luni pana vineri).

NOTA! Este posibil ca, intre perioada de timp in care ati adaugat produsul in cos si momentul trimiterii comenzii, produsele adaugate sa nu mai fie disponibile in toate cantitatile pe care le-ati comandat. In acest caz, veti fi informat(a) telefonic, inainte de expedierea coletului. SC GALAXY MAG SRL isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor termeni, conditii SI PRETURI, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru un produs alternativ. Plasarea unei comenzi nu creeaza obligatii Vanzatorului decat in momentul emiterii facturii fiscale. Astfel ca va rugam sa cititi termenii si conditiile de fiecare data cand doriti sa cumparati produse de la noi. Va multumim! 

 

In momentul receptiei, va rugam sa verificati integritatea exterioara a coletului si apoi sa semnati de primire. Daca se constata deteriorari externe, produse deteriorate sau lipsesc produse, va rugam sa ii solicitati curierului sa intocmeasca un proces verbal de fata cu dumneavoastra si sa consemneze neregulile!
De asemenea, in cazul unei probleme mai sus mentionate, dupa inceierea procesului verbal cu reprezentatul firmei de transport va rugam sa ne contactati pe email in max 2 ore de la primirea procesului verbal. 
Orice reclamatie ulterioara cu privire la produsele deteriorate nu este luata in considerare . 

Nu uitati sa adaugati si un numar de telefon valid, deoarece un consultant va va contacta telefonic pentru confirmarea comenzii. Comenzile neconfirmate telefonic vor fi anulate.

Nu se pot descarca facturi din cont client daca s-a solicitat bon fiscal la ridicarea comenzii de la sediul magazinului nostru.

Clientul are optiunea de a selecta curierul inainte de finalizarea comenzii.

 

Plata se face ramburs odata cu sosirea comenzii.
Se accepta plata cu op doar pentru comenzile cu sume de peste 300 RON . 

Conform Art.155 alin.(24)- (25) din Legea nr.571/2003 Cod fiscal si Normele de aplicare ale Art.155 alin.(25) factura se poate trimite sau downloada in format electronic.

 

Suma transportul este afisata in modulul "pagina cos" inaintea finalizarii comenzi.
Pentru Bucuresti transportul este de 15 RON prin Cargus curier .
In momentul actual suma transportului este de 20 ron pentru Cargus .

 
Livrarea se face prin firma de curierat rapid Cargus in 24-48 ore valabil pentru zilele lucratoare.
Statusul comenzi cat si numarul de awb il puteti accesa din meniul "contul meu".

 


DACA COLETUL NU AJUNGE IN 2 ZILE VA RUGAM SA NE ANUNTATI sau sa luati legatura cu firma de curierat pentru rezolvarea problemelor aparute.

S.C. Galaxy Mag S.R.L isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor termeni, conditii SI PRETURI, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor. Astfel ca va rugam sa cititi termenii si conditiile de fiecare data cand doriti sa cumparati produse de la noi.

Produsele cumparate de pe site-urile noastre beneficiaza de garantia obisnuita oferita de catre fiecare producator in parte si anume:acumulatorii si incarcatoarele au garantie 12 luni, durata medie de utilizare fiind de 12 luni, iar celelalte produse fiind considerate consumabile au garantie 3 luni, durata medie de utilizare fiind de 3 luni (Display, Banda ,Box-uri,Componentele gsm, Scule Service Gsm, Carcase, Cabluri de date,Xsim (Rsim-uri) etc.)
In cazul LCD-urilor (Display-uri Telefoane) produsele sunt considerate defecte si se inlocuiesc doar daca au mai mult de 3 pixeli morti
Garantia se ofera numai in cazul in care produsele au sigiliile de garantie intregi, folia protectoare (in cazul display-urilor), daca produsele nu sunt deteriorate, nu prezinta urme de lovituri sau urme de lichid, pete de orice culoare (in principal pe lcd-uri) survenite ca urmare a nefolosirii corespunzătoare a produselor
• Atentie! Va rugam ca produsele din cateoriile Display si touchscreen sa le testati fara sa indepartati sigiliile si/sau foliile de protectie. Indepartarea acestora duce automat la pierderea GARANTIEI.

In cazul in care se constata ca produsele sunt functionale sau deteriorate in urma montarii sau utilizarii incorecte returnarea produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastra achitand ramburs suma de 40 RON care reprezinta contravaloare celor 2 transporturi (tur-retur).

Pentru a beneficia de garantie in cazul produselor din categoria Display-uri, Touchscreen-uri, Geam-uri, Benzi si Componente GSM, Xsim (Rsim-uri) si Acumulatori ce necesita desfacerea aparatului, mentionam ca acestea trebuie sa fie montate intr-un SERVICE GSM AUTORZAT si CERTIFICAT ISO 9001 care va elibera un BON FISCAL SAU FACTURA FISCALA ce va atesta operatiunea efectuata. In caz contrar produsele nu beneficiaza de garantie deoarece montarea lor necesita cunostinte de service.



Returnarea produsului defect catre dvs. se va face impreuna cu o copie dupa factura ce l-a insotit, folosind serviciile de curierat Cargus curier , dupa completarea formularului cerere de retur de pe site.

Aflati mai multe detalii despre retur produse aici

Daca aveti comenzi finalizate (care au status finalizata) si doriti sa returnati produse va rugam sa urmariti pasii de mai jos:

  • accesati link-ul detalii
  • bifati ce produse doriti sa returnati
  • selectati cantitatea pe care doriti sa o returnati
  • specificati motivul pentru care doriti sa returnati
  • accesati butonul "trimitere cerere retur"
  • cererea va fi trimisa la administratori
  • toate cererile de retururi si statusul lor le puteti vedea in meniul Retururi

ATENTIE!!!

Conform Legii 449/2003 privind vânzarea produslor in magazine:
Produsele ridicate de la sediu/punctul nostru de lucru NU pot fi returnate daca nu au un defect / viciu de fabricatie si daca nu se pot inlocui cu un alt produs identic.

Garantia se ofera numai in cazul in care produsele au sigiliile de garantie intregi,folia protectoare (in cazul display-urilor),daca produsele nu sunt deteriorate,nu prezinta urme de lovituri sau urme de lichid , pete de orice culoare (in principal pe lcd-uri) survenite ca urmare a nefolosirii corespunzătoare a produselor
Legea mai prevede si faptul ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului cat si ale accesoriilor/consumabilelor ce il insotesc, cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, instructiunile de utilizare, etc).
Inlocuirea produsului se va face dupa sosirea si verificarea produsului defect la sediul nostru.


IN CAZUL PRODUSELOR CUMPARATE PE PERSOANA FIZICA GARANTIA SE OFERA NUMAI DACA SE PUNE LA DISPOZITIE DOVADA (bon fiscal sau factura fiscala) MONTARII PRODUSUL RESPECTIV INTR-UN SERVICE GSM si CERTIFICAT ISO 9001 ( nu este necesar pentru incarcatoare , huse si hands-free-uri ) , iar pe factura sau bonul fiscal sa fie specificata operatiunea efectuata pentru produsul respectiv.
Art. 17 
"Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a constatat-o. 
Interpretare:  Daca ati constatat ca produsul nu este conform dar nu ati semnalat in doua luni lipsa de conformitate nu va mai puteti folosi de aceasta lege."

                              Raspunderea pentru preturi

Preturile prezentate includ TVA, insa nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site acest lucru. Pentru produsele aduse pe comanda, exista posibilitatea ca preturile sa fie schimbate si ne asumam acest drept.  Pretul produselor aduse la comanda poate fi influentat de cursul valutar sau de alte taxe si accize.  Este posibil ca stocul sa se modifice intre momentul plasarii comenzii si momentul acceptarii acesteia, iar din acest motiv anumite produse pot sa nu fie disponibile.  Preturile sunt valabile doua zile de la data inregistrarii comenzii, in limita stocului disponibil. In cazul oricarui produs care nu are pret (are afisat pret zero), se subintelege ca nu este de vanzare, asta deoarece nu este in stocul societatii.
Pentru erorile de pret ce tin in totalitate de sistemul tehnic, nu ne asumam raspunderea. In acest caz SC Galaxy Mag Srl poate sa-si rezerve dreptul de a refuza onorarea comenzii si livrarea produsului, dacă eroare de pret, ce tine de sistemul tehnic, este disproportionată in raport de pretul real al produsului.


Preţul fictiv şi preţul derizoriu -anulare comanda

Art. 1665

Preţul fictiv şi preţul derizoriu

(1) Vânzarea este anulabilă atunci când preţul este stabilit fără intenţia de a fi plătit.

(2) De asemenea, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când preţul este într-atât de disproporţionat faţă de valoarea bunului, încât este evident că părţile nu au dorit să consimtă la o vânzare.

Confirmarea de Inregistrare a Comenzii primita de catre Cumparator automat, nu creeaza obligatii contractuale si nu este o confirmare a faptului ca produsele sunt pe stoc.
Comanda plasata on-line de catre Cumparator, va fi considerata valida numai dupa confirmarea acesteia de catre Vanzator si va fi urmata de o Proforma sau Factura.
Validarea comenzii de catre Vanzator se va face prin mesaj scris (e-mail) catre Cumparator prin trimiterea unei Proforme sau Facturi.
Validarea comenzii de catre Vanzator se face doar daca:
1. Datele de Cumparator sunt complete si corecte;
2. Produsele din comanda Cumparatorului sunt disponibile;
3. Nu exista erori in sistem care ar putea genera preturi gresite (ex.: valoare a pretului zero/Lei)

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a confirmarii comenzii.
Acest moment marcheaza incheierea contractului de Vanzare -Cumparare.

 

 

 

ATENTIE!!!

PRODUSELE RETUR CE CORESPUND TERMENILOR DE GARANTIE SE RETURNEAZA IN MAXIMUM 14 ZILE.
ORICE PRODUS TRIMIS SPRE GARANTIE SE INLOCUIESTE CU UN PRODUS EXACT CA CEL TRIMIS   

Renunțarea la cumpărare

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului"

In cazul in care doriti sa returnati un produs o puteti face in 14 zile de la data receptiei sau a notificarii in scris a intentiei de renuntare, dar trebuie sa tineti cont si de urmatoarele conditii:
-Sa ne anuntati in maximum 14 zile de la data receptiei, in scris la adresa companiei sau pe adresele de mail specificate pe site.(formular retragere preluare ANPC - http://www.magazingsm.ro/certificate/formular-retragere-1 )
-Produsul nu trebuie sa fie desigilat in cazul in care este in blister.
-Produsele bulk nu trebuie sa prezinte urme de zgarieturi.
-Produsul nu trebuie sa aiba indepartata folia de protectie si sigiliu.
-Produsul trebuie sa fie in perfecta stare de functionare.
-Produsul nu trebuie sa prezinte modificari .
-Taxele de transport vor fi achitate in intregime de dvs.(inclusiv taxa transport tur in cazul in care ati beneficiat de transport gratuit sau nu ati optat pentru cea mai ieftina metoda de transport oferita de noi Posta Romana.).
Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Mentionam  ca, in conformitate cu Ordonanta urgenta nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnarii. Plata transportului este suportata de catre consumator si poate fi efectuata direct la curier sau se va scadea din valoarea sumei ce trebuie returnata catre acesta(consumator).Taxa retur transport este de 20 lei.
-Persoanele juridice, persoanele fizice autorizate si persoanelele fizice ce lucreaza/detin service gsm, insa achizitioneaza produse pe persoana fizica, vor beneficia de termenii si conditiile corespunzatoare service-urilor gsm. Produsele functionale trimise retur vor fi scazute din comenzile ulterioare cu o valoare de -15%.

ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile, doar dupa ce este verificata starea in care produsele au fost returnate. 

Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta urgenta nr. 34/2014.

Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor defecte din fabricatie.
Cumparatorului se va  rambursa contravaloarea produsului ,inclusiv taxele de livrare, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca cumparatorul a ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de Vanzator (Posta Romana), in maxim 14 zile de la data notificarii de retragere din prezentul contract. Rambursarea poate fi amanata pana la data la care Vanzatorul receptioneaza produsele. 

Taxa retur transport este de 20 lei.

Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.

 Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.
 Daca ati beneficiat de transport gratuit pentru unul sau mai multe produse si doriti sa le returnati (fara ca produsul sa aiba un defect din fabricatie), transportul trebuie suportat de catre dvs. (Inclusiv transportul tur, transportul produsului de la expeditor la beneficiar).

ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile, doar dupa ce este verificata starea in care produsele au fost returnate. 

Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta urgenta nr. 34/2014.
Cumparatorului se va  rambursa contravaloarea produsului ,inclusiv taxele de livrare, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca cumparatorul a ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de Vanzator (Posta Romana), in maxim 14 zile de la data notificarii de retragere din prezentul contract. Rambursarea poate fi amanata pana la data la care Vanzatorul receptioneaza produsele. 
ATENTIE !!!
Pentru o rezolvare cat mai rapida a problemelor legate de produsele returnate va rugam sa folositi firmele de curierat rapid (Cargus Courier).
NU NE ASUMAM RESPONSABILITATEA PENTRU COLETELE RETURNATE INAPOI CATRE DUMNEAVOASTRA DE CATRE POSTA ROMANA , TRIMISE PRIN POSTA ROMANA CATRE NOI CU RIDICARE DE LA OFICIUL POSTAL, PENTRU CARE SOCIETATEA NOASTRA NU A PRIMIT INSTIINTARE CU CONFIRMARE DE PRIMIRE.

Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor defecte din fabricatie.
Renunțarea la cumpărare nu poate fi invocată in cazul:

 - produselor aprovizionate conform specificatiilor Cumpărătorului, pe baza de comanda speciala.

 - produselor identice desigilate in cazul achizitionarii mai multor bucati (peste 2)

 - produselor software (sisteme de operare, aplicații, programe antivirus, jocuri, extensii de garantie etc), filmelor, produselor cu software preinstalat la care s-au creat conturi ori s-au activat licente ori s-au efectuat modificari la sistemele de operare, consumabilelor si echipamentelor la care s-au desigilat consumabilele. Acestea nu se pot returna decât în forma originală, in ambalajul sigilat.

 - produselor care prezinta urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de instalare, de folosire, de uzură sau de consum

 - produselor care prezinta seriile complet sau partial sterse, urmele unor socuri electrice

 - produselor fara ambalajul original complet in care a fost livrat sau fara certificatele de garantie in original

 In aceste cazuri Vânzătorul isi rezerva dreptul de a refuza returul, de a solicita o taxa pentru aducerea produselor la starea de vandabilitate (de produs nou, de produs resigilat sau second-hand) sau, la optiunea clientului, i se va reexpedia produsul pe cheltuiala acestuia.

 In cazul retururilor repetate, atunci când se consideră că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea intenție, Vânzătorul are dreptul să solicite daune interese Cumpărătorului, în condițiile legislației aplicabile.

 

In momentul efectuarii unei comenzi on line, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.


ORICE COLET NEANUNTAT TRIMIS CATRE NOI, CU PLATA LA DESTINATIE VA FI REFUZAT.

In cazul unei comenzi neridicate de la firma de curierat, S.C. Galaxy Mag S.R.L isi rezerva dreptul de a inceta colaborarea si de a cere despagubiri materiale si morale suma fiind stabilita de instantele judecatoresti.

Orice conflict aparut intre S.C. Galaxy Mag S.R.L si clientii sai va fi rezolvat pe cale amiabila. Daca nu se reuseste acest lucru, conflictul se va rezolva in instantele de judecata romanesti,conform procedurilor.
Link SOL https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO