Atentie!!! 1 Octombrie 2017 vine cu modificari ale programului de lucru, si anume, ridicarea comenzilor de la sediul nostru se va face in intervalul orar 10:00-14:30 / 15:30-18:30. Comenzile primite prin intermediul Fan Courier/Cargus Courier vor trebui plasate pana in ora 17:30 pentru a putea fi procesate si expediate in aceeasi zi, iar comenzile pe Bucuresti pentru Service-uri GSM vor trebui plasate pana in ora 12:00 (prima tura), respectiv 14:30 (a doua tura). Va multumim pentru intelegere!

Service Gsm

Serviciul "ServiceGSM in toata Romania" este disponibil pentru toata tara indiferent ca locuiti intr-un oras mare sau localitate si va ofera posibilitatea de a va repara telefonul fara un minim de efort. Nu trebuie decat sa ne contactati telefonic iar restul detaliilor le puteti lasa in grija noastra. Curierul se va ocupa de ridicarea si predarea telefonului direct la domiciliul dumneavoastra pentru suma de 30 lei (tur-retur), iar noi de reparatie.

Inainte de a trimite telefonul trebuie sa tineti cont de anumite cerinte si detalii care vor fi specificate in textul de mai jos.

1. FISA telefonului este OBLIGATORIE iar aceasta consta in enumerarea pe o coala A4 a tuturor defectelor pe care le are aparatul, seria bateriei, datele dvs. (nume, adresa e-mail, adresa domiciliu, numar de telefon) si codurile telefonului. FISA SE INTRODUCE IN COLET ALATURI DE TELEFON.
2. Compania noastra nu raspunde pentru defectele care nu sunt precizate in FISA OBLIGATORIE.
3. Confirmarea sumei aproximative pe care trebuie sa o achitati in urma serviciului prestat de compania noastra se face telefonic prin inregistrarea conversatiei. In caz contrar telefonul dvs. nu va fi reparat.
4. Odata ce telefonul a ajuns la sediul nostru si v-ati dat acordul pentru reparatia telefonului , nu se mai poate renunta deoarece sigiliile ce atesta ca produsele sunt noi vor fi indepartate la montaj.
5. Se ofera factura si garantie conform legii in vigoare.  
6. Constatarea definitiva a defectiunilor telefonului se face dupa ce acesta va ajunge la sediul nostru. Daca exista si alte probleme in afara de cele specificate in FISA OBLIGATORIE pretul piesei si reparatiei poate sa creasca/scada. De exemplu, daca dvs. precizati "TOUCHSCREEN DEFECT" si telefonul necesita inlocuirea ansamblului complet "DISPLAY + TOUCHSCREEN" pretul manoperei si al componentei de schimb va creste. Daca precizati "DISPLAY + TOUCHSCREEN DEFECT" iar service-ul nostru ajunge la concluzia ca nu este necesara schimbarea ansamblului complet, ci doar a TOUCHSCREEN-ULUI sau DISPLAY-ULUI, atunci pretul componentei si al manoperei va scadea. Daca doriti sa renuntati la reparatie din pricina costului suplimentar, va aducem la cunostinta ca pretul transportului va fi suportat integral de dvs.
7. Nu raspundem pentru cartelele SIM uitate in aparat. (va rugam sa va asigurati ca nu ati lasat cartela sim in telefon) .
8. Coletul trebuie ambalat corespunzator (cutie), iar in cazul in care nu se constata deterioararea ambalajului noi sau firma de curierat nu ne facem vinovati de orice problema pe care o poate avea telefonul si nu a fost precizata in FISA OBLIGATORIE.
9. Daca se constata deteriorarea aparatului din vina curierului, acesta va despagubi beneficiarul cu o suma de pana la 100 Euro (standard), sau ofera posibilitatea asigurarii, pretul fiind de 2% din valoarea totala a coletului. In acest caz curierul despagubeste beneficiarul cu 100% din suma asigurata.
10. Garantia se ofera pentru problemele remediate nu si pentru alte defecte pe care le poate avea telefonul. Aceasta este de 90 zile si este valabila doar daca piesa inlocuita nu prezinta urme de lovituri sau lichid, pete de orice culoare survenite in urma utilizarii necorespunzatoare.
11. Daca telefonul este in timpul garantiei si se constata ca problema aparuta se datoreaza piesei defecte sau montajului defectuos, transportul este suportat de prestator, in caz contrar aparatul nu face obiectul garantiei si transportul este suportat de beneficiar.
12. Dupa ce telefonul a fost expediat catre dvs. aveti 30 zile sa il ridicati de la curier, in caz contrar acesta intra in posesia companiei noastre.
13. In momentul receptiei, va rugam sa verificati integritatea exterioara a coletului si apoi sa semnati de primire. Daca se constata deteriorari externe sau produse deteriorate, va rugam sa ii solicitati curierului sa intocmeasca un proces verbal de fata cu dumneavoastra si sa consemneze neregulile!
14. Orice reclamatie ulterioara cu privire la produsele deteriorate nu este luata in considerare .
15. Din momentul in care telefonul a fost trimis catre noi, dvs. acceptati termenii si conditiile impuse. 
 
                                                                                                      Mai multe detalii pe ServiceGsm.ro 

Acest serviciu a fost special creat pentru confortul si timpul liber pe care vi-l doriti !